曲名(Song):I Feel Your Love

演唱者(Artist):Amp Achariya, Aek

 

Throughout the shady light

陰暗燈光壟罩

I see your eyes

我凝視你的雙眼

Your love reside in me, I feel

感受到 你的愛住進我心裡

 

Throughout the silence,

萬籟俱寂之中

we're never be apart

我們永不分離

I hear your beating heart

我聽見你怦然跳動的心

Like symphony in harmony

宛如和諧的交響樂曲

 

Hold me , kiss me more and more

抱緊我 親吻我 無盡無休

just you that I need , not anymore

我只需要你 別無所求

 

I feel your love ohohoh

我感受到你的愛戀

I feel your love ohohoh

我撫觸著你的愛意

 

A touch of yours fill my heart and soul.

你的一點點便填滿我的心和靈魂

Let's make it last evermore

讓它永無止盡

I feel your love ohohoh

我感受到你的愛戀

I feel your love ohohoh

我撫觸著你的愛意

 

 

Hold me , kiss me more and more

抱緊我 親吻我 無盡無休

just you that I need , not anymore

我只需要你 別無所求

 

I feel your love ohohoh

我感受到你的愛戀

I feel your love ohohoh

我撫觸著你的愛意

 

A touch of yours fill my heart and soul.

你的一點點便填滿我的心和靈魂

Let's make it last evermore

讓它永無止盡

I feel your love ohohoh

我感受到你的愛戀

I feel your love ohohoh

我撫觸著你的愛意

 

 

arrow
arrow

    旅人–克莉熙 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()